۳۳ شبکه تلویزیونی و رادیویی استانی و محلی به صورت همزمان اقدام به پخش برنامه های تبلیغی ۷ نامزد ریاست جمهوری در استان های مختلف می کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان ، در حالی که ضبط برنامه‌های انتخاباتی استانی هفت نامزد ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد، این برنامه‌ها از ۱۹ خردادماه ساعت ۱۶:۳۰ در جدول پخش شبکه‌های استانی و محلی رسانه ملی قرار گرفته است.

این برنامه‌ها شامل گفت‌وگوی اختصاصی با هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری است که از ۳۰ مرکز استانی و سه شبکه محلی آبادان، کیش و مهاباد پخش می‌شود.

قرعه‌کشی پخش این برنامه‌ها در ستاد انتخابات معاونت امور استان‌ها با حضور نمایندگان نامزدها انجام و جدول برنامه‌های انتخاباتی هفت نامزد ریاست جمهوری در سیمای مراکز اعلام شد.

به این ترتیب هر یک از نامزدها ۳۰ برنامه برای ۳۰ استان کشور (جدای استان تهران) خواهند داشت که شامل ۱۵ ساعت گفت‌وگو با هر یک از نامزدهاست و مجموع زمان آن به ۶۵۰۰ دقیقه می‌رسد. همچنین صدای مرکز گیلان همزمان با شبکه باران از ۱۹خرداد گفتگوی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را ساعت ۱۶:۳۰پخش وساعت۲۲:۲۵ همان شب بازپخش خواهد کرد.لازم به ذکر است زمان بندی پخش گفتگوی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با مردم گیلان به شرح زیر می باشد : چهارشنبه ۱۹ خرداد سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، پنجشنبه ۲۰ خرداد علیرضا زاکانی ، جمعه ۲۱ خرداد محسن رضایی میر قائد ، شنبه ۲۲ خرداد سید ابراهیم رئیسی ، یکشنبه ۲۳ خرداد سعید جلیلی ، دوشنبه ۲۴ خرداد عبدالناصر همتی ، سه شنبه ۲۵ خرداد محسن مهرعلیزاده می باشد.