بیش از 100 واحد صنفی نانوایی به‌صورت شیفتی در تمام ساعات شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مردم و پخت نان هستند.

به گزارش ندای گیلان؛عارف باباش‌پور امروز در گفت‌وگو یی به بارش شدید برف از غروب روز گذشته و تداوم بارش‌ها در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: بیش از 100 واحد صنفی نانوایی به‌صورت شیفتی در تمام ساعات شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مردم و پخت نان هستند.

وی درباره بازرسی‌های میدانی از واحدهای صنفی و نانوایی‌های این شهرستان از زمان آغاز بارش‌ها و سفیدپوش شدن آستارا گفت: واحدهای نانوایی و ارزاق شهرستان به خاطر تأمین مواد غذایی موردنیاز مردم در حال آماده‌باش بوده و از شب گذشته در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

رئیس اتاق اصناف آستارا با بیان اینکه بازرسی‌های میدانی از واحدهای صنفی و نانوایی‌ها برای رفاه حال مردم در ایام بحران انجام می‌شود خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در نهایت آرامش و در هر زمان از روز با مراجعه به نانوایی‌ها و واحدهای صنفی مایجتاع موردنیاز خود را تأمین کنند.

باباش‌پور ادامه داد: بازرسی‌های میدانی در ایام بحران از واحدهای صنفی و نانوایی‌ها توسط بازرسان اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود و مردم در صورت مواجهه با هرگونه تخلف و یا مشکل صنفی با شماره 124 تماس بگیرند.

وی ضمن قدردانی از سعه‌صدر مردم در مواجهه با بحران ناشی از بارش شدید برف، متذکر شد: به سبب وجود کارخانه آرد در آستارا دغدغه تأمین آرد نانوایی‌ها در مواقع بحرانی وجود ندارد و این کارخانه با تبدیل سالانه 91 هزار تن گندم به آرد، کمبودهای احتمالی را جبران می‌کند.

fars