نماینده ی آستارا گفت: شهرستان آستارا به سبب برخورداری از مواهب خدادادی، زمینه و پتانسیل را برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف دارد.

به گزارش ندای گیلان،ولی داداشی روز دوشنبه در جلسه مجمع بسیج شهرستان آستارا برداشته شدن موانع سرمایه گذاری را در کشور لازم برشمرد و افزود: شهرستان آستارا به سبب برخورداری از مواهب خدادادی، زمینه و پتانسیل را برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف دارد.
وی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه گذار مورد توجه دولت و مجلس است ، اضافه کرد: رفع معضل بیکاری با راه اندازی واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی از جمله اموری است که سرمایه گذاران می توانند نسبت به اقدام آن همت کنند.
وی راه اندازی سامانه دفع فاضلاب شهری آستارا را یک معضل خواند و گفت: نبود سامانه جمع آوری و دفع فاضلاب شهری می تواند خطرات زیست محیطی و بهداشتی را نیز برای شهروندان در پی داشته باشد که رفع این معضل را با تمام قوا پیگیر هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در این رابطه با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری و همچنین وزیر نیرو رایزنی های لازم صورت گرفته و بنا بر این شده که از سرمایه و توان بخش خصوصی در این رابطه استفاده شود.
داداشی در ادامه با اشاره به اینکه کشور ما هم اینک در جنگ نرم به مقابله با توطئه های دشمنان برخاسته است ، اظهار کرد: در این جنگ فرهنگی شایسته است از ایده و برنامه های بسیجیان در قالب اتاق های فکر به نحو شایسته ای استفاده شود.ایرنا