جلسه استیضاح شهردار رشت پس از دوبار لغو جلسه به دلیل آبستراکسیون اعضا؛ این بار درحالی برگزار شد که در این جلسه با رای 7 این طرح از دستور کار کنار گذاشته شد.

به گزارش ندای گیلان،ظهر امروز جلسه  شورای شهر رشت با برگزاری یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه طرح خروج استیضاح شهردار رشت را دستور کار قرار داد و طرح استیضاح «ناصر حاج محمدی» شهردار رشت با هفت رأی اعضای شورای شهر از دستور کار شورا خارج شد.

احمد رمضانپور یکی از اعضای شورای شهر رشت که از موافقان خروج این طرح از دستور کار است در این باره با اشاره به اینکه در حال حاضر رسیدگی به این طرح به صلاح نیست، اظهار کرد: در شرایط فعلی به خاطر مصالح شهر استیضاح شهردار را به صلاح نمی دانم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تزلزل در مدیریت شهری قطعاً به نفع شهروندان نخواهد بود، گفت: سوال و استیضاح از شهردار حق شورای شهر است اما اگر تخلفی صورت گرفته می‌توانیم از طریق تحقیق و تفحص و دستگاه قضا رسیدگی کنیم.

رمضانپور در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر با رکود اقتصادی ساخت و ساز در شهر مواجه هستیم، افزود: شاهد وجود ۲۶۴ پروژه نیمه تمام، مشکلات و معضلات زیست محیطی، پسماند و وضعیت نامطلوب دو رودخانه گوهر رود و زرجوب در رشت هستیم که برای حل آن نیازمند حضور شهرداری صادق، راستگو و مستقل هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مدت فعالیت شورای پنجم با وجود ایجاد موانع این شورا به کار خود ادامه داده است، گفت: باز هم تکرار می‌کنم در شرایط امروز انجام استیضاح شهردار به صلاح نیست./مهر