ندای گیلان:جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز شهرستان رودسر برگزار شد .

به گزارش ندای گیلان از رودسر، امیرجانبازی رودسری درجلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز این شهرستان با بیان اینکه مناطق آلوده باید از وجود و حضور افراد معتاد پاکسازی شود گفت: دستگاه های مرتبط دراین زمینه باید با ایجاد ساز وکار مناسب و هماهنگی بیشتر و بهتر این مهم را چه درحوزه شهری و چه در حوزه روستایی با جدیت به پیش ببرند.
وی درادامه به مشکل کمپ اعتیاد درکلاچای اشاره کرد وگفت: از اداره بهزیستی شهرستان  رودسرا نتظار می رود  پیگیری لازم را تا حصول نتیجه مطلوب به عمل آورد.
فرمانداررودسرهمچنین ازمسئولین شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدرخواست: گزارشاتشان درجلسات براساس آمار واطلاعات دقیق وکارشناسی باشد تا بدرستی تصمیم گیری شود.
جانبازی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندیهای موجود در دهیاری ها در ارتباط با آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در خصوص مضرات مواد مخدر از آنان خواست: به منظورکنترل آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از معضل اعتیاد اهتمام ویژه ای دراین زمینه داشته باشند.
وی همچنین برلزوم برخورد جدی با کمپ های فاقد مجوز درشهرستان تأکیدکرد و از نیروی انتظامی و بهزیستی خواست با هم افزایی و هماهنگی بیشتر دراین زمینه وارد عمل شوند، همچنین بازدید عملکرد از کمپهای مجوزدار موجود صورت گرفته وبطور مستمر به مشکلات موجود درکمپها رسیدگی شودد