مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:پاسداشت میراث بزرگ انقلاب اسلامی بر دوش یکایک مردم و مسئولین است.

به گزارش ندای گیلان، مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی با حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان و مسئولین استانی در محل میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.

شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در حاشیه این مراسم گفت: دستاورد انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه های فرهنگی هم اکنون نیازمند ایده هایی است که خدمات و آثار انقلاب اسلامی و فعالیت و عملکرد سازمانها و دستگاه های دولتی در 40 سال از عمر اقلاب اسلامی در ایران را به خوبی برای نسل جوان امروز به تصویر بکشاند.
امیر انتخابی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی مردمان این سرزمین از چشمه بزرگ ایثار و شهادت تزریق می شود و اکنون نیز حراست از دستاوردها و پاسداشت از دستاوردهای میراث بزرگ انقلاب اسلامی وظیفه یکایک مردم و مسئولین است. وی به حضور اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اشاره نمود و تاکید کرد: ارائه عملکرد این اداره کل در سه حوزهمیراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در رسیدن به اهداف صنعت بزرگ گردشگری اثر بخش خواهد بود و رویکرد مناسب ارزیابی می تواند بخش مهمی از مسائل و مشکلات را شناسایی و جهت رفع آنها راهکار عملی ارائه نماید.
شایان ذکر است این نمایشگاه تا تاریخ 12/11/97 برقرار می باشد.