همتی گفت: دو پرنده گیلانی در محل اجتماع عموم مردم در میدان شهرداری سقوط آزاد می کنند

به گزارش ندای گیلان مسئول کمیته ورزش‌های هوایی استان گیلان  در گفتگو با ایسنا از پرواز هشت پرنده گیلانی پاراموتور در مسیرهای چهارگانه راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و گفت:دو پرنده گیلانی در محل اجتماع عموم مردم در میدان شهرداری سقوط آزاد می کنند.

محسن همتی از پرواز پرندگان گیلانی پاراموتور در مسیرهای چهارگانه راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و اظهار کرد: دو پرنده پاراموتور در هر مسیر و مجموعا هشت نفر بر فراز آسمان پرواز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دو پرنده گیلانی در محل اجتماع عموم مردم در میدان شهرداری سقوط آزاد می کنند،گفت: این حرکت نمادین برای اولین بار در کشور همزمان با سی  و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب در مراسمات ملی و مذهبی در استان گیلان انجام می شود.

مسئول کمیته ورزش‌های هوایی استان گیلان با بیان اینکه ورزش های هوایی فرصتی برای تحقق ایده های نو و ابتکار در اجرای مراسمات ملی و مذهبی است، تصریح کرد:اجرای حرکات نمایشی در مسیرهای راهپیمایی و میدان شهرداری تاثیر بسزایی در جلب توجه مردم و ایجاد شور و نشاط در میان جوانان و نوجوانان دارد.

همتی با بیان اینکه ورزش های هوایی رشته ای نوپا در استان گیلان است، خاطرنشان کرد:توجه به پتانسیل و ظرفیت این رشته علاوه بر افتخارآفرینی در میادین ورزشی می تواند صحنه های بیادماندنی و جدیدی در مناسبت های ملی و مذهبی رقم بزند.