مدیر هنر و ادبیات معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان گفت:قصد داریم به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر نمایشگاهی با المان های جهادی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار کنیم و همچنین اجرای یک برنامه ویژه دانش آموزی با عنوان جُنگ انقلاب نیز در دستور کار است.
به گزارش ندای گیلان،مدیر هنر و ادبیات معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی در تشریح برنامه های هنری سپاه قدس برای دهه فجر امسال اظهار داشت:در شرایط فعلی آمریکای جنایتکار و همدستانش تمامی برنامه های زورگویانه خود را از جمله تحریم ها ، ترور و … بر علیه ملت ایران به راه انداخته اند .
محسن حامدی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی ولایتمداری و تعهد خود را در جریان شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دنیا نشان دادند افزود: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در پیش رو داریم و این مراسم باید با نگرشی پویاتر برگزار شود.
وی با تاکید بر اینکه سپاه قدس گیلان به لحاظ فرهنگی و فضاسازی شهری در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه های متعددی در دست انجام دارد بیان کرد: تولیدات هنری و دیجیتالی که توسط مجموعه مرکز آفرینش های هنری در دست انجام است از جمله برنامه های این ایام مبارک هستند.
حامدی به رونمایی از کتابی صوتی برای نخستین بار در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: قصد داریم به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر نمایشگاهی با المان های جهادی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار کنیم و همچنین اجرای یک برنامه ویژه دانش آموزی با عنوان جُنگ انقلاب نیز در دستور کار است.