فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع تصادف مرگبار در جاده منطقه رودپیش فومن خبر داد و گفت: در این حادثه راننده مقصر و سرنشین آن جان باختند و شش نفر نیز مصدوم شدند.

ندای گیلان:فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع تصادف مرگبار در جاده منطقه رودپیش فومن خبر داد و گفت: در این حادثه راننده مقصر و سرنشین آن جان باختند و شش نفر نیز مصدوم شدند.

مهیار رستگار با اشاره به وضعیت جاده‌های ارتباطی گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی استان باز است و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه در ساعات پایانی شب گذشته شاهد وقوع تصادف مرگبار در استان بودیم، افزود: در ساعات پایانی شب گذشته در منطقه «رودپیش» فومن برخورد یک سواری رخ به رخ با خودروی مقابل صدمات سنگینی را رقم زد.

فرمانده پلیس راه گیلان ادامه داد: در این حادثه شش نفر مصدوم شدند و دو نفر جان خود را از دست دادند که راننده مقصر و سرنشین خودروی وی جان باختند.

وی دلیل این حادثه مرگبار را سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ راننده مقصر عنوان کرد و گفت: راننده باید حتی در هنگام شب در مسیر خود حرکت کند و انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز منجر به حادثه‌ای می‌شود که پشیمانی و ندامت دیگر سودی ندارد.

رستگار با توصیه به رانندگان خاطرنشان کرد: رانندگان باید با صبوری و حوصله بیشتر رانندگی کنند زیرا اصلی‌ترین وقوع تصادفات عجله و شتاب است.

وی سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ را یکی از عوامل مهم در وقوع تصادفات مرگبار عنوان کرد و یادآور شد: صبر و پرهیز از شتاب ضامن رانندگی ایمن است.