به گزارش ندای گیلان، شهردار بندرانزلی با اشاره به وضعیت نامطلوب دست فروشان شهر، اظهار کرد: نشست هایی با دست فروشان برگزار شده و برای حل این موضوع تا حصول نتیجه لازم تلاش می کنیم. حسن پورقربان با تأکید بر لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام، افزود:  اولویت اصلی ما پروژه های نیمه تمام بوده […]

به گزارش ندای گیلان، شهردار بندرانزلی با اشاره به وضعیت نامطلوب دست فروشان شهر، اظهار کرد: نشست هایی با دست فروشان برگزار شده و برای حل این موضوع تا حصول نتیجه لازم تلاش می کنیم.

حسن پورقربان با تأکید بر لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام، افزود:  اولویت اصلی ما پروژه های نیمه تمام بوده و این پروژه ها را در یک مدت زمان معین تحویل شهرداری می دهیم.

وی با اشاره به پرداخت حقوق معوق پرسنل شهرداری از محل درآمدهای این سازمان، خاطرنشان کرد: در روزهای آتی نیز مقدار دیگر از این مطالبات معوق پرداخت می شود.

پورقربان با بیان اینکه در مبحث نظافت شهری نیز تغییراتی حاصل شده اما مطلوب نبوده و انتظارات را برآورده نکرده است، ادامه داد: در بحث فضای سبز کارهایی انجام شده و به زودی درخت کاری شروع می شود.

شهردار انزلی با اشاره به موضوع کمپوست و پیگیری های انجام شده، تصریح کرد: این پیگیری ها درحد انتظار نیست و سعی می کنیم اواخر هفته برنامه را تحویل شورا دهیم.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه طرح سالم سازی حتما باید با برنامه باشد، گفت: با حمایت مسئولان در دو نقطه از شهر با شکل و شرایط متفاوت باید طرح سالم سازی اجرا شود.