عضو شورای شهر رشت گفت: وضعیت روشنایی معابر در سطح شهر رشت اسفناک است، انتظاری که مردم از ما یعنی هرکسی که در این شهر مسئولیتی دارد این است که خدمات عمومی را به بهترین وجه دریافت کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،در دوازدهمین جلسه شورای شهر سید حسین رضویان عضو شورا با ارائه تصاویری از وضعیت روشنایی و تاریکی نقاط مختلف شهر رشت در صحن شورا گفت:  وضعیت روشنایی معابر در سطح شهر رشت اسفناک است، انتظاری که مردم از ما یعنی هرکسی که در این شهر مسئولیتی دارد این است که خدمات عمومی را به بهترین وجه دریافت کنند.

رضویان افزود: اینکه ادارات و سازمان‌های مختلف توپ را در زمین یکدیگر بیندازند و بگویند این موضوع وظیفه ما نیست، دردی از دردهای مردم را دوا نمی‌کند و همان‌طور که در دوره انتخابات نیز  به مردم عرض کردیم؛ شهری می‌خواهیم که در آن خواست و اراده مردم  در جریان باشد نه چیز دیگر.
عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه در تبصره ۵۱ قانون بودجه سال ۱۳۴۴ صراحتاً هزینه روشنایی معابر بر عهده مؤسسات برق و وزارت نیرو گذاشته شده است، گفت: هیئت‌وزیران در جلسه ۱۳/۱۰/۱۳۴۶ آیین‌نامه مربوط به طرز اجرای ماده مذکور را تصویب کرده است، در سال ۱۳۶۴  نیز هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور، وزارت نیرو را مسئول نحوه تامین هزینه روشنایی معابر و جابجایی تاسیسات اب و برق شناخته است و این را تصویب کرد .
رضویان با ارائه یک نامه از سوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان، اظهار داشت: در این نامه خطاب به مدیریت توزیع  برق شهرستان رشت، به جمع‌آوری تیر برق‌هایی که ناشی از ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده در وسط خیابان باقی‌مانده، تأکید شده است. بنده درخواست دارم تا در جلسه بعد مسئولین شرکت توزیع نیروی برق به صحن شورا آمده و پاسخگوی مردم عزیز  رشت باشند.
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست وخدمات شهری شورای شهر رشت تأکید کرد: هرکس در این شهر  مسئولیتی دارد  می بایست نوع مدیریتش در سطح مردم رشت باشد، انتظار مردم این است که وقتی غروب به خیابان می‌آیند با یک خیابان تاریک مواجه نباشند.