سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی لازم را برای کاهش شیوع بیماری کرونا آغاز کرد.

به گزارش ندای گیلان، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رشت اظهار داشت:با توجه به اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور و اعلام وزارت بهداشت مبنی بر انجام امور پیشگیرانه جهت جلوگیری از ابتلا به این ویروس، جلسات اضطراری در سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت برگزار شد.

نوری هریس با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه به منظور حفظ سلامت شهروندان در دستور کار قرار گرفته است افزود:هر شب توسط پرسنل تعمیر و نگهداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری پس از سرویس اتوبوس‌ها و نظافت بیرونی و داخلی آنها با مواد شوینده، با استفاده از مواد نظافتی ضد عفونی کننده نیز تمامی دستگیرها و صندلی ها به طور کامل نظافت و ضدعفونی می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: هر روزه تاکسی های شهری ، مینی بوس های شهری و تاکسی ون ها نیز به طور کامل نظافت و ضدعفونی می شوند و اقدامات بهداشتی فوق به طور مستمر در پایان روز کاری در جهت آماده نمودن اتوبوس ها برای آغاز روز کاری جدید تا اعلام شرایط عادی ادامه خواهد داشت‌.