«عیسی زارع پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر استانی به گیلان به نمایندگی از دولت سیزدهم به رضوانشهر سفر کرده و به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

به گزارش ندای گیلان از رضوانشهر،عیسی زارع پور صبح جمعه در سفر استانی به همراه رئیس‌جمهوری راهی گیلان شده است، به نمایندگی از دولت سیزدهم به رضوانشهر رفت و پس از حضور در گلزار شهدای رضوانشهر و ادای احترام به مقام شامخ شهدا وارد این شهرستان شد.

بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا)، بازدید از پروژه ملی سد مخزنی شفارود، دیدار با خانواده یکی از شهدای شهرستان رضوانشهر و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر از جمله برنامه‌های وزیر ارتباطات در سفر به این شهرستان است.

زارع پور در ادامه سفر یک روزه خود به استان گیلان راهی شهرستان ماسال خواهد شد و پس از بازدید از پروژه در دست احداث سد لاستیکی ماسال و دیدار با خانواده یکی از شهدای این شهرستان در شورای اداری شهرستان ماسال شرکت خواهد کرد.

شرکت در جلسه شورای اداری استان گیلان به ریاست رئیس‌جمهوری و جمع‌بندی تصمیمات و مصوبات این سفر آخرین برنامه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان گیلان خواهد بود.