وزیر ورزش و جوانان گفت: در آینده نزدیک با اختصاص اعتبار ویژه، پایگاه قهرمانی استان گیلان را احیاء می‌کنیم.

به گزارش نداي گيلان:  محمود گودرزی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان که در محل وزارتخانه صورت گرفت، از مسعود رهنما خواست تا با ادامه روند فعلی و با توجه به منابع انسانی متخصص و سیاست برنامه محوری، در مسیر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی حرکت کند.

وی همچنین بر تقویت جایگاه گیلان برای کسب عناوین آسیایی، جهانی و المپیکی تاکید کرد و افزود: وزارت ورزش از برنامه‌های ارزشمند استان‌ها حمایت خواهد کرد.

گودرزی با اعلام رضایت از وضعیت رو به رشد ورزش گیلان در دو سال گذشته، اظهار داشت: در آینده نزدیک با اختصاص اعتبار ویژه، پایگاه قهرمانی این استان احیاء و راه اندازی مجدد خواهد شد تا با تجهیز دستگاه‌های تمرینی مدرن از این مزیت برای رشد و توسعه ورزش قهرمانی خطه سرسبز گیلان استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در شش ماه نخست سال ۹۴ و آخرین وضعیت ورزش این استان پرداخت.

رهنما با اشاره به عدم موفقیت گیلان در کسب مدال طی ۴۰ سال گذشته در المپیک‌ها، تصریح کرد: در صورت حمایت از اجرای برنامه‌های راهبردی و عملیاتی، گیلان پس از سال‌ها در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن جزء استانهای مدال آور کشور خواهد بود.

گفتنی‌ست؛ وزیر ورزش و جوانان در پایان بدلیل طرح ریزی و اجرای برنامه‌های عملیاتی در حوزه‌های ورزش قهرمانی و همگانی، توجه ویژه به ورزش‌های بومی و محلی، ساماندهی ورزش حرفه‌ای، تشکیل ستاد و اجرای پروژه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن و روند روبه رشد ورزش گیلان نسبت به سالهای گذشته از مسعود رهنما تقدیر کرد.