نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وحدت نیروهای مسلح ایران در دنیا مثال زدنی است، گفت: روزهای ابتدای شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس روزهای طلایی ارتش و نیروهای مسلح بوده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت؛ آیت‌الله رسول فلاحتی در همایش گرامیداشت روز ارتش در گیلان، اظهار کرد: خاطرات شیرین و به یادماندنی از ارتش جمهوری اسلامی ایران در اذهان مردم ثبت شده است.

وی با اشاره به لبیک ارتش به ندای ملت در ابتدای شکل گیری انقلاب، افزود: ارتش به ندای ملت لبیک گفت و خاطره شیرین و ارزشمند در اذهان مردم ایران اسلامی و جهان به جا گذاشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فداکاری نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: جنگ هشت ساله آزمایش بزرگی برای مردم و نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه وحدت نیروهای مسلح در دنیا مثال زدنی است، گفت: روزهای ابتدای شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس روزهای طلایی ارتش و نیروهای مسلح بوده است.

وی با اشاره به توفیقات ارزشمند ایران اسلامی در بخش تسلیحات نظامی و موشکی، افزود: ایران اسلامی از لحاظ قدرت نظامی و موشکی به جایگاهی رسیده که حتی انداختن یک گلوله و موشک به این سرزمین به رؤیای دشمنان تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به راه اندازی جنگ نرم و ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی، بیان کرد: دشمن با راه اندازی جنگ رسانه‌ای و شناختی، عقاید و زیربنای اعتقادی و فرهنگی را هدف قرار داده است که با هوشیاری ملت ایران این نقشه هم خنثی خواهد شد.

فلاحتی با اشاره به نشانه‌های افول ابرقدرت‌ها، اضافه کرد: آمریکا و اسرائیل دو قدرت رو به افول در جهان هستند که پایه‌های آنها در حال فروپاشی است.

وی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مایه استقلال و اقتدار ملی هستند، افزود: هیچ نیروی مسلحی در جهان همانند ارتش جمهوری اسلامی از محبوبیت ویژه در میان ملت خودش برخوردار نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی مورد حمایت ویژه مردم است، گفت: موفقیت ارتش در آوردگاه‌های مختلف به ایران اسلامی عزت داده است.