محمدي گفت:وحدت بين آيت الله هاشمي ،خاتمي و نوري در آن زمان بي نظير بود و اين اتحاد جريانات رقيب بود كه پيروزي در انتخابات سال ٩٢ را رقم زد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،كيوان محمدي ضمن تبريك ايام شعبانيه و روز پاسدار گفت:اگر امنيتي در كشور وجود دارد بخاطر وجود پاسداران و جانبازان اين مرز بوم است.
وي افزود:بدون شك تلاش جانبازان ،نظاميان و پاسداران بوده كه چنين امنيتي در كشور حاكم است،امنيتي كه امروزه بسياري از كشورها از آن محروم هستند.
محمدي در ادامه با اشاره به صعود تيم سپيدرود رشت به ليگ برتر اظهار داشت:باعث خوشحالي است كه بعد از سالها تيم سپيدرود به ليگ برتر صعود كرده و بي ترديد اين تيم لايق بهترين ها بوده و نياز به حمايت بيشتري دارد.
دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان با اشاره به حمايت از دولت روحاني اذعان داشت:سعي داريم در رسيدن به اين هدف كه  پيروزي راه اعتدال و اصلاحات است تا پايان راه در كنار همراهان دولت آقاي روحاني باشيم.
محمدي تصريح كرد:در آستانه صف بندي جديد سياسي هستيم و اين صف بندي به نوعي بعد از شكست در انتخابات  سال ٨٤ شكل گرفت.
وي عنوان كرد:تجربه سال ٨٤ به ما اين فرصت را داد تا دريابيم كه اگر در كنار هم نباشيم ممكن است اتفاقات ناخوشايندي رقم بخورد.
محمدي در ادامه  بيان كرد:پيروزي سال ٩٢ پيروزي ملت ايران و همچنين پيروزي همه جريانات سياسي كشور بود.
وي افزود:آقاي روحاني در مناظرات توانست خود را به مردم ثابت كند و بدون شك كمك آقاي ولايتي در اين مناظرات بي تاثير نبود.
دبیر حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان كرد: عارف در انتخابات ٩٢ كار بسيار بزرگي كرد و تاريخ ما هميشه از ايشان بعنوان يك بزرگ مرد ياد خواهند كرد چرا كه از عارف آموختيم كه وقتي منافع ملي در خطر باشد بايد از منافع شخصي گذشت.

محمدي افزود:وحدت بين آيت الله هاشمي ،خاتمي و نوري در آن زمان بي نظير بود و اين اتحاد جريانات رقيب بود كه پيروزي در انتخابات سال ٩٢ را رقم زد.
وي اظهار داشت:همه جريانات سياسي بر محور عقلانيت و عدالت و آزادي در حال بهم پيوستن هستند و من فكر ميكنم بعد از سال ٩٦ جبهه بندي ديگري خواهيم داشت،جبهه بندي كه همه عقلاي سياسي مملكت،بر محور عقلانيت ،منافع ملي  و امنيت ملي دور هم جمع خواهند شد.

وي در ادامه گفت:هر چيزي كه بخواهد به منافع و امنيت كشور  آسيب برساند تمامي نيروهاي سياسي كشور موظفند با تمام قدرت در مقابل آنها ايستادگي كنند.

كيوان محمدي در پايان اظهار داشت:درهاي ستاد ما و آغوش ما بايد براي برادران اصولگرا هم باز باشد چرا كه همه بايد براي منافع كشور با هم متحد باشيم و پيمان خودمان روز به روز قوي تر كنيم تا اين كشور رنگ توسعه را به معناي واقعي به خود ببيند