فرماندار رشت در بازدید از دفتر پایگاه خبری ندای گیلان به مناسبت هفته خبرنگار به خبرنگاران این پایگاه خبری به گفتگو نشست.

به گزارش ندای گیلان از رشت سید محمد احمدی صبح شنبه در بازدید از دفتر پایگاه خبری ندای گیلان با اشاره به اینکه ظرفیت های بالایی در بخش های کشاورزی و گردشگری در استان گیلان وجود دارد گفت: بیش از ۳۰درصد این ظرفیت ها در شهرستان رشت وجود دارد.
احمدی اضافه کرد:به اعتقاد من در همه این ظرفیت ها تخصیص اعتبار کافی دیده نشده و با تخصیص اعتبار می توان این ظرفیت ها را برجسته کرد.
فرماندار رشت در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل تردد زیاد مسافران از شهر رشت گاها با جمعیت دو میلیونی شاهد هستیم خاطر نشان کرد: عقب‌ماندگی ها را یکباره نمی توان جبران کرد.
احمدی مهم ترین برنامه خود در فرمانداری را پیگیری پسماند در رشت دانست و یادآور شد: در این راستا برنامه های خوبی را اجرا کرده ایم که بخشی دیگر نیز در حال اجرا است.
فرماندار رشت همچنین با بیان اینکه برنامه های هفته دولت امسال را تاچند روز دیگه اعلام می کنم افزود: تیمی را انتخاب کرده ام که درحال تدوین برنامه های هفته دولت شهرستان رشت هستند و تا پایان همین هفته از سوی رسانه ها اعلام می کنیم.