استاندار گیلان فضای خوب ایجاد شده در بخش کسب و کار و امنیت در گیلان را حاصل همدلی و همزبانی در استان عنوان کرد و گفت : خدا را شاکریم که چنین صفا و صمیمیت در بین نیروهای استان وجود دارد.

به گزارش  ندای گیلان از رشت،محمدعلی نجفی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گیلان  که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در این شهرستان  برگزار شد با گرامیداشت فرا رسیدن ایام محرم و سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا…. الحسین (ع)  به گزارشات خوب و موفقیت آمیز فرمانده نیروی انتظامی استان در ابتدای این مراسم اشاره کرد و افزود : بسیار خرسندیم که عملکرد خوب نیروی انتظامی گیلان موجب کسب رتبه برتر کشوری گردید.

استاندار گیلان با بیان اینکه استان گیلان به برکت همدلی، همیاری و وحدت در پرتو رهبری معظم انقلاب ، همیار و همفکر در جهت اجرای اندیشه‌های عالی نظام گام برمی‌دارد افزود :  امروز گیلان به برکت همدلی و همیاری و همچنین در کنار هم بودن تمام اندیشه‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور اجرای آرمانهای  بزرگ انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد.

وی نیروی انتظامی را نیروی مقتدر و با اخلاق دانست که رسالت‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب را با موفقیت عمل می کنند.

نجفی افزود : امروز شاهد آن هستیم که نیروهای انتظامی، نظامی در کنار نیروهای مردمی، امنیتی، قضایی و اطلاعاتی در اجرای برنامه‌های راهبردی کشور و استان با موفقیت عمل نموده و حرف بزرگی را برای گفتن دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان فضای خوب ایجاد شده در بخش کسب و کار و امنیت در گیلان را حاصل  همدلی و همزبانی در استان عنوان کرد و گفت  : خدا را شاکریم که چنین صفا و صمیمیت در بین نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی ، اطلاعاتی واجرایی در استان وجود دارد.

 نجفی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند افزود : بنا به سفارشات امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور همه باید بدانیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی که نظامی مردم سالار بوده مردم ولی نعمت ما هستند.

استاندار گیلان بر ضرورت حفظ احترام مردم تأکید کرد و افزود : ما هر چه داریم از مردم است.

استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان در تمامی بخش‌هایی که به آن سپرده می‌شد و موفق بوده است ،افزود : به یمن وجود امنیت، آسایش و اخلاق، ادب و رعایت قانون، گیلان استانی موفق است.

وی با بیان اینکه همگان ملزم به رعایت قانون هستند افزود : خدا را شاکریم که چنین امنیت و آرامشی در کشور و استان برقرار است.