سخنگوی کرملین با اشاره به فضاسازی‌های اخیر روزنامه «وال استریت ژورنال» اعلام کرد که روسیه درباره حمله احتمالی ایران به عربستان سعودی و سایر کشورها اطلاعاتی ندارد و نمی‌دانیم که این ساخته‌های ذهنی از کجا می‌آیند.
به گزارش ندای گیلان، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین با اشاره به فضاسازی‌های اخیر روزنامه «وال استریت ژورنال» اعلام کرد که روسیه درباره حمله احتمالی ایران به عربستان سعودی و سایر کشورها اطلاعاتی ندارد و نمی‌دانیم که این ساخته‌های ذهنی از کجا می‌آیند.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف در واکنش به گزارش رسانه‌ها و پاسخ به این پرسش که آیا کرملین چیزی در مورد این تبادل اطلاعات می‌داند و چنین تحولاتی را محتمل می‌داند یا خیر، گفت: «صادقانه بگویم، ما اصلاً چنین اطلاعاتی نداریم و نمی‌دانیم این گمانه‌زنی‌ها از کجا آمده است».
روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» پیش از این در گزارشی ادعایی اعلام کرده بود که مقام‌های ریاض، ایالات متحده را در جریان اطلاعاتی در خصوص احتمال حمله ایران به عربستان قرار داده‌اند.

در ادامه این گزارش ادعاها شده است که در پی این هشدار عربستان، آمریکا و چند کشور منطقه، سطح آمادگی نیروهای نظامی خود را در منطقه افزایش داده‌اند.

در همین حال، روزنامه «واشنگتن پست» بدون اشاره به هیچ سند  مدرکی، به نقل از یک مقام آگاه آمریکایی نوشته که اطلاعات و شواهد مربوط به تصمیم ایران برای مواضعی به خاک عربستان، معتبر به نظر می‌رسد.