اکنون که ملت ایران بیش از هر زمانی نیاز به اتحاد و همدلی دارد تا در عرصه ی جهانی و منطقه ای موفق و با صلابت دیده شود،متاسفانه دو قطبی عمیقی در جامعه ایجاد شده و با خود افراطی گری و توهین و تخریب به همراه آورده است

ندای گیلان-رصد رسانه ها:سایت خبری انتخاب در مطلبی با عناوان”تیتر جناحی کیهان برای روز ملی 22 بهمن” تصویر صفحه ی اول روزنامه ی کیهان را منتشر کرد که تیتر اول آن با این عنوان :”فردا ببینید پاسخ ملت ایران به 3 سال بزک آمریکا” به چشم میخورد.

136395_648

تصویر فوق توسط سایت خبری انتخاب بدون هیچ توضیح یا تشریح دیگری منتشر شده بود،اما واکنش مخاطبان این سایت جالب و البته تا حدودی تاسف بار بود.

اکنون که ملت ایران بیش از هر زمانی نیاز به اتحاد و همدلی دارد تا در عرصه ی جهانی و منطقه ای موفق و با صلابت دیده شود،متاسفانه دو قطبی عمیقی در جامعه ایجاد شده و با خود افراطی گری و توهین و تخریب به همراه آورده است که روایتی از این پدیده ی تلخ  را می توان از همین نظرات منتشر شده ی مخاطبان در این سایت خبری دریافت.

2

nfh

3

5

در پایان،امیدواریم روزی فرهنگ تکریم نظرات مخالف و برخورد منطقی در مقابل انقاد  در بین مسئولان و سیاست مداران کشور ما جا بیافتد و این فضیلت اخلاقی در آهاد جامعه نهادینه شود.

به امید ایرانی متحد و یکپارچه