رییس اداره ورزش و جوانان لنگرود به اظهارات عضو شورای شهر لنگرود واکنش نشان داد. به گزارش تابناک گیلان، مازیار خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان در خصوص تجلیل از سامان رضی گفت : دو جوان شایسته لنگرود سامان رضی و مهری فلاحی سفیران این شهر در بازیهای المپیک هستند و در حال حاضر نیاز به حمایت و تقویت روحیه دارند

دیدبان:

به گزارش تابناک گیلان، مازیار خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان در خصوص تجلیل از سامان رضی گفت : دو جوان شایسته لنگرود سامان رضی و مهری فلاحی سفیران این شهر در بازیهای المپیک هستند و در حال حاضر نیاز به حمایت و تقویت روحیه دارند.

در دو ماه گذشته بابت حمایت از این عزیزان جلسه ای در فرمانداری لنگرود برگزار نمودیم که متاسفانه شهردار و ریاست محترم شورا حضور نداشتند و خانم سیگارودی به نمایندگی از شورا در جلسه شرکت کردند ؛ که در آن جلسه نماینده معزز و فرماندار محترم با قاطعیت از جذب و بکارگیری این نخبگان ورزشی حمایت نمودند و مقرر شد که در اسرع وقت این عزیزان در شهرداری جذب شوند ولی با وجود ارسال صورتجلسه و چندین مکاتبه و پیگیری اداره ورزش و جوانان هنوز هیچ گونه جواب مثبت و یا منفی قانع کننده ای ارائه نشده است .

این قهرمانان در سالهای گذشته نیز در بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی برای لنگرود کسب افتخار نمودند ولی متاسفانه با وجود پیگیری های مختلف نگاه محبت آمیزی از سوی شهردار وقت به این عزیزان نشد.

عموما” شهرداری ها و شوراهای اسلامی از ظرفیت افتخار آفرینی نخبگان شهر در زمینه های مختلف هنری ، ورزشی ، فرهنگی ، علمی و … برای شاداب سازی فضای عمومی شهر و شهروندان استفاده می کنند و انتظار است در خصوص این عزیزان نیز تا فرصت باقی است اطلاع رسانی و اقدام گردد.

وی افزود: دو تن از بزرگواران عضو شورای اسلامی سرکار خانم مهندس سروری و جناب آقای مهندس مهدی پور از اعضا و فعالین هیات های ورزشی این اداره نیز می باشند و الحق و الانصاف تاکنون نیزاز هیچ گونه کوششی جهت پیشبرد اهداف ورزشی و مطالبات بحق ورزش در شهرداری و شورا دریغ نکرده اند.

در این مورد هم انتظار این عزیزان از مصوبه بحق حمایت از قهرمانان دفاع نمایند و زمینه جذب این عزیزان را فراهم کنند و با توجه به حضور شهردار جدید ورزش دوست و پر تلاش امیدوارم در روز تجلیل از این عزیزان خبر بکارگیری این قهرمانان که تحصیلات دانشگاهی خوبی هم دارند اعلام گردد تا با انرژی مضاعف راهی بازیهای المپیک برزیل گردند.