کشاورز گفت: واردات مرکبات یکی از دغدغه‌های باغداران منطقه است و از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهیم هنگام برداشت محصول از واردات مرکبات جلوگیری کند

به گزارش ندای گیلان از چابکسر، حجت‌الاسلام محمود کشاورز امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر حماسه اربعین حسینی(ع) با حضور میلیون‌ها زائر به طرف کربلا را بزرگ خواند و بیان کرد: حضور زائران در کربلا به دلیل عشق به امام حسین(ع) و ولایت است.

وی، نعمت ولایت در کشور را به برکت قیام عاشورا و اربعین حسینی(ع) عنوان کرد و افزود: قیام امام حسین(ع) دشمن را به زانو در آورده است.

امام جمعه چابکسر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از اقتدار کامل برخوردار است، تصریح کرد: تا زمانی که ملت مطیع ولایت باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

وی در ادامه خواستار تلاش مسؤولان در برطرف کردن مشکل مردم منطقه شد و گفت: واردات مرکبات یکی از دغدغه‌های باغداران منطقه است و از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهیم هنگام برداشت محصول از واردات مرکبات جلوگیری کند تا باغداران بتوانند محصول خود را به‌فروش برسانند.

امام جمعه چابکسر در پایان از کمک دو میلیارد تومانی خیران برای احداث بیمارستان جدید در این شهر خبر داد و اظهار کرد: ماه آینده کلنگ بیمارستان چابکسر به‌زمین زده می‌شود.