ندای گیلان: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی امروز در مناطقی از شمال غرب، شرق دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی و شمال شرق کشور در اوایل شب افزایش ابر، وزش باد به همراه رگبار باران گاهی با رعدوبرق پیش‌بینی می شود.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی امروز در مناطقی از شمال غرب، شرق دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی و شمال شرق کشور در  اوایل شب افزایش ابر، وزش باد به همراه رگبار باران گاهی با رعدوبرق پیش‌بینی می شود.

به گفته وی، امشب برخی مناطق جنوب، جنوب غرب، غرب و شمال غرب کشور و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در جنوب غرب پدیده گرد و غبار پیش‌بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: استان های سمنان، تهران، البرز، قم، مرکزی و اصفهان، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، شرق کرمان و یزد طی روزهای شنبه و یکشنبه غبار آلود و در برخی ساعات با وزش باد و گردوخاک همراه خواهد بود.

وظیفه تصریح کرد: شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان امروز و فردا مواج خواهد بود

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف در پاره ای نقاط غبارآلود است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب به ۳۸ و ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.