مربی تیم شهرداری ماهشهر با بیان اینکه هواداران ملوان در این بازی میزبان خوبی برای ما نبودند گفت: مردم خوزستان غریب‌نواز هستند و هیچ‌کس در بازی‌های این تیم مورد کم‌لطفی قرار نمی‌گیرد.

به گزارش ندای گیلان،حسین محمدیان پس از بازی دو تیم ملوان بندر انزلی و شهرداری ماهشهر که در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار شد در مورد بازی اظهار داشت: هر دو تیم برای برد در این دیدار وارد زمین شدند.

مربی تیم شهرداری ماهشهر با بیان اینکه توانستیم در دقایق ابتدای دیدار یک گل را وارد دروازه کنیم گفت: می‌توانستیم چندین گل را وارد دروازه تیم ملوان کنیم اما مسائل مختلف باعث شد به گل دست پیدا نکنیم.

محمدیان با اشاره به اینکه هجمه‌ها و حاشیه‌ها باعث شد تا داور تحت تاثیر قرار بگیرد عنوان داشت: داوران باید تلاش خود را افزایش بدهند تا همانند بازیکنان عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

مربی تیم شهرداری ماهشهر با بیان اینکه تصمیمات داوری بر روی بازی تیم شهرداری ماهشهر در چندین صحنه تاثیرگذار بود اعلام کرد: هواداران ملوان در این بازی میزبان خوبی برای ما نبودند.

محمدیان با اشاره به اینکه داوری خوب باعث افزایش هیجان بازی می‌شود تا تماشاگران از بازی لذت ببرند اظهار داشت: بعد از وقفه در روند بازی داوری از روند اصلی خود خارج شد.

مربی تیم شهرداری ماهشهر با بیان اینکه کادر فنی شهرداری ماهشهر هیچ‌گونه مورد غیر اخلاقی در این دیدار نداشت افزود: مردم خوزستان غریب‌نواز هستند و هیچکس در بازی‌های این تیم مورد کم‌لطفی قرار نمی‌گیرد.تسنیم