علی آل کثیر مهاجم جوان تیم داماش گیلان پس از اتمام بازی در خصوص دیدار فینال جام حذفی گفت: «متاسفانه جوی را ایجاد کردند که همانطور که دیدیم ما نتوانستیم بازی خودمان را ارائه دهیم.

به گزارش ندای گیلان،دیدار فینال جام حذفی در فصل 97 -98 با تمام اتفاقات و حاشیه های عجیبش با قهرمانی تیم پرپسولیس به پایان رسید . علی آل کثیر مهاجم جوان تیم داماش گیلان پس از اتمام بازی در خصوص این دیدار گفت: «متاسفانه جوی را ایجاد کردند که همانطور که دیدیم ما نتوانستیم بازی خودمان را ارائه دهیم. ولی با این وجود در جریان بازی هر چه زدیم به در بسته خورد. امیدواریم تا درآینده بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.»

وی درخصوص وقفه اول بازی و اینکه آیا این موضوع در روند تیمی داماش تاثیر داشت اظهار کرد: «فکر می کنم این مسئله عادی است چرا که یک طرف این فینال تیم پرسپولیس است که هواداران این تیم از ساعت 3 بعد از ظهر ورزشگاه را به تسخیرخودشان در آورده بودند و این موضوع چیز عجیبی نیست. دیگر قسمت ما هم همین بود.»

آل کثیر در خصوص اتفاقاتی که در دیدار پلی آف لیگ یک افتاد بیان کرد: «ما هنوز ناامید نشده ایم و مسئولان تیم در حال پیگیری هستند. تنها امیدوارم که حق ما را به ما بدهند چرا که همه ایران دیدند که چطور حق تیم ما را ضایع کردند. انشاء اله در نهایت خسارتی که به باشگاه ما وارد شد است جبران شود.»

ورزش 3