ندای گیلان:سردار نقدی با واکنش به شعارهای سخنرانی روحانی در مرقد امام گفت: مراسمی که با نام و یاد امام خمینی (ره) برگزار می شود باید مظهر وحدت و یک پارچگی باشد، جای اعلام مواضع جناحی و حزبی نیست این مراسم جای نشان دادن صمیمیت ها است.

به گزارش ندای گیلان،سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین دقایقی پیش در بازدید از قرارگاه اجرایی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: دشمن که نتوانسته در هیچ عرصه ای علیه ملت ایران پیشروی کند و همه ی توطئه هایش با شکست مواجه شده تنهای تنها به تفرقه چشم دوخته است.

وی  با بیان اینکه همه باید هوشیار باشیم افزود: شعارهای این روزها که سالگرد ارتحال امام بزرگوار ماست فقط و فقط باید شعارهای وحدت بخش باشد و از هرگونه شعار تفرقه انگیز جدا پرهیز شود.

سردار نقدی در ادامه اظهار کرد: مراسمی که با نام و یاد امام خمینی (ره) برگزار می شود باید مظهر وحدت و یک پارچگی باشد، جای اعلام مواضع جناحی و حزبی نیست این مراسم جای نشان دادن صمیمیت ها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه عنوان کرد: ابزار وفاداری به انقلاب و ولایت و ابزار نفرت نسبت به استکبار و امریکای جنایتکار تنها شعارهای ملت است که در همه ی نماز های جمعه و راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس شعار های شناخته شده است و زنجیر وحدت ملت است از این جز شعارها باید همه جدا پرهیز کنند و احترام شخصیت ها و شرکت کنندگان در مراسم را از هر طیف و جناح همه باید حفظ کنند اهانت و شعارهای تضعیف کننده علیه هر جناح و شخصیت در چنین مراسمی خاص دشمن است و فقط امریکا و آل سعود سود می برند.

همهمه و شعارهای اختلافی در سخنرانی روحانی  ندای گیلان