مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: همدلی و همراهی دستگاه های اجرایی در رسیدن به گردشگری پایدار، امری اجتناب ناپذیر است.

به گزارش ندای گیلان،شهرود امیرانتخابی در ارتباط با حضور استان گیلان در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: برگزاری چنین نمایشگاه های تخصصی، فرصتی دیگر جهت معرفی ظرفیت های استانی ایجاد نموده و این اداره کل با تمام امکانات جهت حضوری پرشور برنامه ریزی های لازم را اتخاذ نموده است.

امیرانتخابی ظرفیت های گیلان در داشتن دریا، جلگه و کوه را منحصر به فرد تلقی نمود و ادامه داد :عرفی توانمندی های گیلان در داشتن مواهب طبیعی و تاریخی، مهیا بودن بسترهای سرمایه گذاری از جمله برنامه هایی است که در این دوره نمایشگاه به معرض دید عموم قرار خواهد داد.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان ،همدلی و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و شهرداران در ارائه بهتر توانمندی های استان در نمایشگاه گردشگری را تاثیر گذار دانست و تاکید  کرد: استفاده از توان اساتید دانشگاهی، تشکل های مردم نهاد و فعالان حوزه های گردشگری در رسیدن به گردشگری پایدار، تولید ثروت و ارزآوری بیش از پیش احساس میشود.

وی ادامه داد: از ابتدای زمان اطلاع رسانی این نمایشگاه، اداره کل میراث فرهنگی گیلان ضمن تشکیل کمیته های مرتبط و برگزاری جلسات با بخش خصوصی و مدیران دستگاه های اجرایی را در دستور کار قرار داد و  با هماهنگی های صورت گرفته بار دیگر درخشش گیلان در نمایشگاه گردشگری بهمن ۹۷ را به نظاره خواهیم نشست.