فرماندار رشت با اشاره به اینکه نتیجه نهایی تلاش های بی وقفه و خدمات خالصانه، گسترش رفاه و رضایتمندی حداکثری مردم خواهد بود، اظهار داشت: همدلی، هم قسمی و اراده عمومی موجود بین کارکنان دستگاه ها و ادارات، جبران کننده کمبودها در روند رفع مشکلات می باشد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،دکتر حمیدرضا امام پناهی در جلسه تجلیل از مجموعه همکار‌ان فرمانداری، ضمن گرامیداشت خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهداء جامعه کارمندی و با اشاره به این مطلب که کار هر کس در هر جایگاه؛ باید منشأ تحولات مثبت و آثار ماندگار در جامعه باشد، اظهارداشت: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای بیان کارنامه یک ساله کارمندان ادارات و دستگاه ها در ارائه خدمات شایسته به مردم و زمانی مناسب برای هم قسم شدن بر ادامه مسیر رو به جلو، می باشد.

 فرماندار رشت با بیان این مطلب که ویژگی هایی مانند خدمت بی‌منت، مسئولیت پذیری ، طرح صادقانه مسائل و تلاش برای اتمام پروژه های نیمه تمام یکی از رموز موفقیت و محبوبیت دولت مردمی ایران قوی است، خاطرنشان کرد: توجه به نکات برجسته بیانات مقام معظم رهبری در مورد دولت سیزدهم باید در سرلوحه برنامه کاری کارگزاران دولت قرار گیرد.

وی زنده کردن امید و اعتماد مردم، ادامه حضور میدانی در صحنه ها، پرهیز از فرافکنی، جوان گرایی، پرهیز از شرطی کردن کشور و توجه به ظرفیت‌های داخلی را از جمله موارد مطرح شده در کلام رهبری برشمرد.

امام پناهی شجاعت مواجهه با مشکلات، قبول مسئولیت و برنامه ریزی و اقدام جهادی برای حل معضلات را از شاخصه های مدیران و کارکنان نظام اسلامی عنوان و گفت: ورود به مسائل مهمی مانند ساماندهی بحث پسماند در ابتدای کار دولت، نشان از عزم جدی دولتمردان برای حل ریشه ای مشکلات دارد.

 نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به این مطلب که همدلی و انسجام موجود میان همکاران و کارمندان دستگاه‌ها و ادارات تاثیر قابل ملاحظه ای بر سرعت تحقق برنامه‌ها و رفع کمبودها خواهد داشت، تصریح کرد: بدنه کارمندی شاغل در ادارات و دستگاه‌های شهرستان رشت، از جمله همکاران شاغل در مجموعه فرمانداری، در تمامی سختی و بحران‌ها حداکثر تلاش خود را برای کسب رضایت مردم به کار گرفته‌اند.

گفتنی است در پایان این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، از کارکنان مجموعه فرمانداری توسط فرماندار رشت تجلیل به عمل آمد.