امیر تیموری گفت: همدلی ایجادشده بین مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ستودنی است و خدا را شکر که فرد نادانی مانند ترامپ باعث تقویت آن شد و این برای ما خوشحال‌کننده است.

به گزارش ندای گیلان، امیر تیموری در گفت‌وگویی  بابیان اینکه صحبت‌های رئیس‌جمهور آمریکا ما را به یک نتیجه علمی می‌رساند که دو چیز بی‌انتها است اظهار کرد: یکی کیهانی است که خداوند متعال خالق اش است و دیگری حماقت این آقا است که بی‌اختیار و بی‌فکر و با نادانی تمام می‌آید اظهارنظر می‌کند که برای ما قابل پیش‌بینی بود.

وی با اشاره به اینکه بابت صحبت‌های این شخص از او ممنونیم گفت: او با صحبت‌هایش وحدت و انسجام ملت ایران را تقویت کرد و به ما تأکید کرد که خلیج‌فارس، همیشه خلیج‌فارس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بیان کرد: ما اگر میلیون‌ها دلار هم هزینه می‌کردیم نمی‌توانستیم نام خلیج‌فارس را که این‌قدر بر سر زبان‌ها افتاد و دوباره ترویج پیدا کرد گسترش دهیم.

وی افزود: صحبت‌های این شخص حس اعتماد مردم ایران را به بزرگ‌ترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی سپاه پاسداران نشان داد درحالی‌که او آمده بود با نادانی تمام بین سپاه و مردم گسستگی ایجاد کند و بدنه ملت را از نهاد نظامی که برای این مملکت خالصانه زحمت کشید جدا کند که خدا را شکر نتوانست و موفق نشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بیان کرد: این همدلی ایجادشده بین مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ستودنی است و خدا را شکر که فرد نادانی مانند ترامپ باعث تقویت آن شد و این برای ما خوشحال‌کننده است.

وی بابیان اینکه مردم به این انقلاب و سپاه پاسداران حس اعتماد دارند گفت: مردم پشت خط ولایت حضور دارند و اگر خط ولایت توسط دشمنان ما تضعیف شود اعتماد مردم به انقلاب و ولایت بیشتر خواهد شد.

تیموری بابیان اینکه به نادان‌های جایگاهی و به سیاست‌های کشور آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد گفت: مرگ بر آمریکا به معنی مرگ بر مردم آمریکا نیست بلکه مرگ بر سیاست‌های دورویی و خصمانه آمریکا است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تأکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد یک کشوری که هزاران کیلومتر دورتر از کشور ماست بین ما تفرقه بیندازد بیان کرد: به دشمن اجازه نمی‌دهیم که در کار ملت ایران دخالت کند و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دستاورد نظام انقلاب اسلامی بابت تمامی حضورها در تمامی صحنه‌ها کمال تشکر راداریم.

https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

فارس