رئیس سازمان بسیج مساجد، مسجد را کانون ایفای نقش اجتماعی جامعه در یک محله عنوان کرد و گفت: تلاش نرم دشمن این است که مساجد ما را بی‌هویت کند.

ندای گیلان: سردار حسین بهشتی پیش از ظهر امروز در همایش مساجد گیلان به مناسبت هفته جهانی مساجد و روز بسیج مساجد و محلات در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شهدای گمنام سپاه قدس گیلان با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) مسجد را مورد تعرض قرار دادند.
وی به جنگ 51 روزه رژیم اشغالگر قدس بi باریکه غزه اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی بیش از 200 مسجد در غزه را تخریب کرده است.
بهشتی با بیان اینکه آل‌سعود در جنگ با مردم مظلوم یمن به مساجد شیعه و سنی حمله می‌کنند، تصریح کرد: داعش در سوریه مساجد را تخریب می‌کند و این موضوع نشان‌دهنده مقابله همه‌جانبه با اسلام است.
IMG_9807-150x150
رئیس سازمان بسیج مساجد، کانون خانواده را نخستین هدف تخریب دشمنان اسلام خواند و بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به‌دنبال تخریب مساجد هستند، اما از آنجا که مردم ایران ولایی و دوستدار اهل بیت(ع) هستند، تمام توطئه‌های دشمنان ناکام مانده است.
IMG_9859-150x150
وی مسجد را کانون ایفای نقش اجتماعی جامعه در یک محله عنوان کرد و گفت: تلاش نرم دشمن این است که مساجد ما را بی‌هویت کند.
بهشتی با اشاره به اینکه دشمنان مسجد، دین و محرابی را تخریب می‌کنند که به منافع آنها خسارت می‌زند، خاطرنشان کرد: اعزام رزمندگان در دوران دفاع مقدس به مناطق عملیاتی از طریق مساجد انجام شد و این امر افتخاری برای جامعه اسلامی است.
IMG_9837-150x150
رئیس سازمان بسیج مساجد یادآور شد: پیرو مساجدی هستیم که امام(ره) به ما آموخت از بطن این مساجد ایثارگران برخاستند.
وی با بیان اینکه مساجد در حوزه ملی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و… فعال هستند، اظهار کرد: دشمن در تهاجم نظامی حذف فیزیکی و در جنگ نرم به صورت دائمی حذف مساجد را دنبال می‌کند.
IMG_9908-150x150
بهشتی به ایجاد امنیت پایدار به برکت خون شهدا در کشور اشاره کرد و افزود: دشمن حتی در فکر خود حمله نظامی به ایران را نمی‌پروراند.
رئیس سازمان بسیج مساجد با تاکید براینکه بسیجیان ما برای دفاع از اسلام مرز نمی‌شناسند، بیان کرد: گزینه نظامی دشمنان در مذاکرات هسته‌ای بلوف سیاسی است.
وی به فعالیت دشمن در حوزه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: مساجد باید به تراز انقلاب اسلامی نزدیک شوند.
IMG_9946-150x150
بهشتی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر سال همدلی و هم‌زبانی، تصریح کرد: آنجا که موجب اختلاف می‌شود، پیروی از نفس است و باید نفس خود را برای اصلاح جامعه و خدمت به مردم زیر پا بگذاریم.
IMG_0097-150x150
اجرای 300 برنامه در حوزه‌های مختلف توسط بسیج
رئیس سازمان بسیج مساجد از اجرای بیش از 300 برنامه در بسیج خبر داد و یادآور شد: بسیج در حوزه‌های فرهنگی، علمی، کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی، دفاعی و… از توانمندی‌های بسیاری برخوردار است.
IMG_0113-150x150
وی با بیان اینکه برخی از مساجد گیلان پایگاه مقاومت بسیج ندارند، اظهار کرد: پایگاه مقاومت بسیج در تمام مساجد گیلان راه‌اندازی می‌شود.
بهشتی خواستار فعال کردن مساجد در مقابل فشارهای فرهنگی دشمن شد و بیان کرد: مساجد با سرزندگی فعال می‌شوند و رونق پیدا می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج مساجد با اشاره به اینکه دشمن در موضوع هسته‌ای با اعمال تحریم‌ها نتیجه نگرفت، خاطرنشان کرد: دشمن به این نتیجه رسید باید با ایران وارد مذاکره شود.
وی اعمال تحریم‌ها علیه ایران اسلامی را سبب شکوفایی اقتصاد کشور با اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی از طریق مساجد خدمات بسیاری را ارائه کرده است.
بهشتی با بیان اینکه از طریق مساجد می‌توانیم اقتصاد کشور را نجات دهیم، خاطرنشان کرد: استفاده از فرهنگ و مدیریت جهادی از راهکارهای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است.