فرماندار لنگرود از برگزاری همایش تجلیل از مقام علمی" دکتر محمد جعفر جعفری لنگرودی" یکم آذر در دانشکده پرستاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان  از لنگرود، جلسه انجمن مفاخر و مشاهیر لنگرود به منظور برگزاری همایش تجلیل از مقام علمی استاد برجسته حقوق، فقه و فلسفه دکتر محمدجعفر جعفری لنگرودی به ریاست فرماندار لنگرود در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شود.

شفقی در این جلسه با اشاره به ضرورت معرفی مشاهیر و مفاخر شهرستان، گفت: بزرگداشت افرادی همانند دکتر جعفری لنگرودی افتخار است و تجلیل از مقام علمی دکتر محمد جعفر جعفری لنگرودی علاوه بر تهران، در شهرستان لنگرود نیز برگزار می شود.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه سردیس دکتر جعفری لنگرودی همزمان با برگزاری این همایش در شهرستان نصب می شود، افزود: تجلیل از مقام علمی دکتر جعفری لنگرودی ساعت 15 روز جمعه یکم آذر در دانشکده پرستاری شهرستان برگزار می شود.

شفقی از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در خصوص برگزاری این همایش بزرگ در شهرستان خبر داد و گفت: دکتر جعفری لنگرودی یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های علمی شهرستان لنگرود است که این همایش نیز به جهت معرفی مفاخر شهرستان در راستای تجلیل از بزرگان این عرصه برگزار می شود