فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: هماهنگی بین دستگاه های اجرایی شهرستان برای سرعت بخشیدن به توسعه این شهرستان باید افزایش یابد.

به گزارش ندای گیلان، حسن رستم در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان آستارا بیان کرد: زمانی که بین دستگاه های اجرایی هماهنگی لازم در زمینه های مختلف  وجود داشته باشد آهنگ توسعه آن منطقه نیز سریعتر خواهد بود و رشد و توسعه برای مردم ملموس تر خواهد بود.

حسن رستم زاد با انتقاد از برگزاری جلسه های زمان بر و بدون نتیجه گفت: هدف از برگزاری جلسه حل مشکلات مردم است و زمانی که جلسه ای برگزار می گردد و مشکل حل نمی شود نشان از بی نتیجه بودن جلسه و هدر رفت زمان و سرمایه عمومی است وهدف ما کار جهادی و نتیجه‌گرایی است.جلسات باید مصوبه داشته باشد و مصوبات باید به صورت جدی پیگیری و نتیجه بخش باشد.

وی افزود: چشم ۹۳ هزار نفر به عملکرد  ماست و باید با هماهنگی و همکاری باری از مشکلات مردم برداریم.

رستم زاد ادامه داد: امروز مدیران باید در تمام امور با یکدیگر به صورت منسجم همکاری داشته باشند و ما دنبال شعار نیستیم و نباید با آمار فقط به دنبال پر کردن ساعات کاری و یک رزومه بلند بالا باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا اظهار داشت: یکی از بهترین ظرفیت های شهرستان دارا بودن  سواحل بسیار زیبا است که باید با برنامه ریزی صحیح و بهره مندی از تجربیات گذشته به دنبال تولید ارزش افزوده از این مناطق برای توسعه شهرستان مرزی باشیم و زنجیره ارزش ایجاد نمائیم و به دنبال احداث و ایجاد دهکده گردشگری در سواحل باشیم و این منوط به ساماندهی درست و علمی سواحل می باشد.

وی ضمن حمایت از سرمایه گذاران واقعی  تاکید کرد: سرمایه گذارانی که به شهرستان می آیند باید دقت شود  که سرمایه گذار واقعی باشند  زیرا برخی افراد سودجو در قالب سرمایه گذار وارد شهرستان می شوند و با دادن وعده هایی که هیچ وقت عملی نمی شود از سرمایه های موجود سوء استفاده می کنند.

فرماندار آستارا ادامه داد: مشکلات و معظلات اجتماعی را باید با ارائه راهکار های فرهنگی حل کرد و از تمام دستگاه های متولی خواست تا در این زمینه فعال شوند.