هفته دولت، هفته نمایش عملکرد خادمان نظام به مردم و فرصتی برای مدیران است که با افتخار به بیان عملکرد دولت و دستگاه خود بپردازند.

ندای گیلان: محمدعلی نجفی در مراسم آغاز ویژه برنامه‌های هفته دولت در گیلان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس انسانهایی ماندگار با فداکاری، ایثار و از خود گذشتگی و با تأسی از سرور و سالار شهیدان حماسه آفریدند.
وی با اشاره به اینکه در آغازین روز هفته دولت با آرمان شهدا تجدید میثاق می‌کنیم افزود: به عنوان خادمین ملت با شهدا عهد می‌بندیم تا راهی که آنان آگاهانه انتخاب کردند را ادامه دهیم.
نماینده عالی دولت در گیلان به عنایت دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درخصوص ساماندهی گلزار شهدای رشت اشاره و خاطر نشان کرد: این فضای امن و آرام ایجاد شد تا خانواده‌های معظم شهدا و مردم گرانقدر از فیوضات این شهیدان بهره بگیرند.
وی همچنین با تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت هفته نمایش عملکرد خادمین نظام به مردم و فرصتی برای مدیران است که با افتخار به بیان عملکرد دولت و دستگاه خود بپردازند.
استاندار به سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور و تحرک ایجاد شده در گیلان اشاره و تصریح کرد: علیرغم مشکلات اعتباری که براساس تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار ایجاد شده بود استان گیلان یک روز غیر فعال نماند و به پروژه‌های مختلف پرداخت.
وی با بیان اینکه بیشتر شاخص‌های توسعه در گیلان و به رشد هستند، عنوان کرد: به لطف خدا و به برکت خون شهدا، حمایت دولت از سوی مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی رشد داشته است.
نجفی به تعداد پروژه‌های قابل افتتاح استان در هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: در هفته دولت بیش از ۱۲۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید