جمشید محمدی افزود : این حادثه ترافیکی روز گذشته در سنگاچین بندرانزلی اتفاق افتاد که بر اثر آن هشت نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند .

ندای گیلان:جمشید محمدی افزود : این حادثه ترافیکی روز گذشته در سنگاچین بندرانزلی اتفاق افتاد که بر اثر آن هشت نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند .

وی اظهار کرد : بلافاصله بعد از اعلام این حادثه ترافیکی به اورژانس 115 گیلان ، چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی اعزام شدند .

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای پیشگیری از بروز چنین حوادثی از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئن برانند .
وی از هم استانی ها و مسافران خواست تا در صورت بروز حوادث ترافیکی با 115 تماس گرفته و از خدمات رایگان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان بهره مند شوند .
شامگاه دوشنبه گذشته نیز بر اثر واژگونی خودروی پراید در منطقه دیناچال پره سر از توابع رضوانشهر شش نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

115گیلان طی دو ماه گذشته ، 12 هزار و 82 ماموریت انجام داده که از این تعداد ، هشت هزار و 955 مورد مربوط به غیر تصادفی و بقیه ماموریت های تصادفی را شامل می شود .
از مجموع ماموریت ها ، شش هزار و 890 نفر در مراکز بهداشتی درمانی استان بستری شدند .
طی این مدت 115 گیلان ، به 31 حادثه ویژه نیز امدادرسانی کرد .
امدادرسانی در تصادفات بالای پنج مصدوم ، خودکشی ، مسمومیت با گاز CO و غرق شدگی از حادثه های ویژه به شمار می روند .
اورژانس 115 گیلان دارای بیش از400 نیرو ، 80 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است .