مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت:آنچه در آموزش و پرورش هزینه می شود را نباید هزینه دانست چرا که تمام آن سرمایه گذاری است.

به گزارش ندای گیلان،مهدی حاجتی در جلسه کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان با حضور آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه و امامان جماعت و روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستانهای گیلان گفت:منویات مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین، افق روشن فردای بهتر را پیش پای آموزش و پرورش قرار داده است ،تا نسل متخصص ،بیدار ، انقلابی ،دیندار و ولایتمدار تربیت کند و آینده شاهد ملتی شریف ،قرآنی و متعهد باشد.

مهدی حاجتی گفت: آموزش و پرورش با داشتن ظرفیت بزرگ و بی نظیر دانش آموزی ،خود را مقید می داند تا از همه متغیرهای خارج آموزش و پرورش استفاده کند.

وی ضمن اشاره به دو متغیر اساسی و بسیار مهم حوزه علمیه و شورای آموزش و پرورش استان گفت:ما بیشترین استفاده را در آموزش و پرورش از متغیر شورای آموزش و پرورش استان و حوزه علمیه می بریم.

حاجتی ضمن ارج نهادن به حضور متخصصان  و شخص استاندار در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ،از رکن دیگر همکاری یعنی ،حوزه علمیه یاد کرد و گفت:آموزش و پرورش خود را متعهد می داند تا از این ظرفیت ارزشمند به شکل مطلوب استفاده کند.

وی گفت:ما از حضور ائمه محترم جماعات در مراکز آموزشی خود بهره فراوان برده ایم و همچنان از وجود شان در جهت تعمیق باورهای دینی سود می بریم.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت:آنچه در آموزش و پرورش هزینه می شود را نباید هزینه دانست چرا که تمام آن سرمایه گذاری است.

وی ضمن تشکر از همه دستگاه های اجرایی در جهت کمک به بهبود وضع آموزش و پرورش ،از سازمان اوقاف  و سازمان تبلیغات اسلامی به نیکی یاد کرد و گفت:این دستگاه ها همکاری تنگاتنگی با آموزش و پرورش دارند و ما روز به روز شاهد اثرات مثبت این همکاری ها هستیم.