در یکی دو هفته گذشته اخباری جالب از یک فوتبالیست به گوش رسید که بسیار بعید به نظر می رسید، این بازیکن فوتبال در اولین اولین اقدام شایسته خود، خودروی ام وی‌ ام اهدا شده از سوی سازمان لیگ به او (به خاطر انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن فصل) را به مجتبی محرمی، اسطوره قرمزها در گذشته و بیمار بستری این روزها در بیمارستان داد.

ندای گیلان:در یکی دو هفته گذشته اخباری جالب از یک فوتبالیست به گوش رسید که بسیار بعید به نظر می رسید، این بازیکن فوتبال در اولین اولین اقدام شایسته خود، خودروی ام وی‌ ام اهدا شده از سوی سازمان لیگ به او (به خاطر انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن فصل) را به مجتبی محرمی، اسطوره قرمزها در گذشته و بیمار بستری این روزها در بیمارستان داد

اختصاصی تدبیرشرق // در یکی دو هفته گذشته اخباری جالب از یک فوتبالیست به گوش رسید که بسیار بعید به نظر می رسید، این بازیکن فوتبال در اولین اولین اقدام شایسته خود، خودروی ام وی‌ ام اهدا شده از سوی سازمان لیگ به او (به خاطر انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن فصل) را به مجتبی محرمی، اسطوره قرمزها در گذشته و بیمار بستری این روزها در بیمارستان داد، وی سپس همه هزینه های کلان درمان کریم باوی، سرزن طلایی دهه 60 فوتبال ایران را تقبل کرد و بخشی از دستمزدش را به ستاره سابق ایران داد تا او به جراحی و بهبودی کامل برسد .البته بذل و بخشش بازیکن تازه‌ وارد قرمزها به همین‌جا ختم نشد . بخشی از 250 میلیون کمک او به کریم باوی به بچه‌های بی‌سرپرست اختصاص یافت تا جوان بااخلاق فوتبال ما ثابت کند تنها به فکر اسم و رسم‌دارهای دیروز نیست . شاهکار او هنگام کمک به نوراللهی ، هم‌تیمی‌اش تکمیل شد . این بازیکن ، نه خود پول عمل کتف مصدومش را داشت و نه باشگاه حاضر به پرداخت این مبلغ بود اما طارمی با فروش سکه‌هایی که به‌عنوان پاداش دریافت کرده بود و همچنین صرف بخشی از دستمزدش ، نیاز نوراللهی را برطرف کرد . این میزان بذل و بخشش ، ظاهراً حقوقی میلیاردی می‌طلبد اما جالب است بدانید این بازیکن جوان و جنوبی پرسپولیس تا قبل از درخشش‌های اخیر فقط 150 میلیون از باشگاه دریافت می‌کرد و این مبلغ به خاطر بازی‌های خوب در فصل گذشته ، دو برابر شد . اری این بازیکن 23 ساله ، جوان بی ادعایی است به نام مهدی طارمی.

این را گفتم تا مقایسه ای داشته باشم با اتفاقات یکی دو هفته اخیر در گیلان، شرب خمر رییس یکی از هیئت های ورزشی در گیلان، اگرچه این خبر تکذیب شد اما حتما شما هم قبول دارید تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها؛ امیدواریم هم این خبر دروغ باشد و هم سرو مشروب توسط یک رییس دیگر در هیئت ورزشی در میزبانی از ورزشکاران مهمان سایر استانها که چند هفته پیش رخ داد شایعه باشد.  واقعا ان جوان ورزشکار جنوبی کجاست و این مدیران مثلا ورزشی شمالی کجایند.