فرماندار رودبار با بيان اينکه امسال، انضباط مالي مورد تأکيد دولتمردان است، تصريح کرد: هرگونه افطاردهي از محل اعتبارات دولتي ممنوع است.

ندای گیلان:فرماندار رودبار با بيان اينکه امسال، انضباط مالي مورد تأکيد دولتمردان است، تصريح کرد: هرگونه افطاردهي از محل اعتبارات دولتي ممنوع است.

سيد محمد احمدي، فرماندار رودبار با بيان اینکه رمضان بهترين زمان براي احياي اسلام ناب محمدی(ص) است، اظهار کرد: در اين ماه که درهاي رحمت و مغفرت الهي براي زمينيان گشوده مي‌شود، فرصت مناسبي است تا با تقويت ارتباط قلبي و معنوي و عمل به باورهاي اعتقادي، زنگار غفلت‌ها، تقصير و قصورهايي که به مرور بر روح و روانمان نشسته است، بزدایيم.

وی با اشاره به افعال حسنه و بعضا نيازهاي جسماني که در ماه رمضان عبادت شمرده مي‌شود، خاطرنشان کرد: در اين ماه نه تنها کارهاي مردم نبايد معطل بماند، بلکه خدمت به آنان و تلاش در جهت حل مشکلات و دغدغه‌هايشان از اموري است که در اين ماه با همت بيشتري بايد صورت پذيرد.

احمدی تغيير نکردن ساعت کاري ادارات در ماه رمضان را يادآور شد و با بيان اينکه امسال، انضباط مالي مورد تأکيد دولتمردان است، تصريح کرد: هرگونه افطاردهي از محل اعتبارات دولتي ممنوع است و علاقمندان به اين سنت حسنه با هزينه‌هاي شخصي مي‌توانند ثواب افطاري روزه‌داران را در کارنامه اعمال خود داشته باشند.

فرماندار رودبار همچنين به ثواب تلاوت و قرائت آيات قرآن کريم در ماه رمضان پرداخت و از ادارات فرهنگي و متوليان خواست تا با برگزاري محافل قرآني، پيوند روحي و معنوي تشنگان کلام وحي و آيات نور را در ايامي که بستر و زمينه مناسب مهياست، فراهم کنند.

وی در پایان با اشاره به گرماي هوا و حضور بعضي از خانواده‌ها در پارک‌ها و فضاي بيرون منزل براي افطار از شهرداران و نيروي انتظامي خواست تمهيدات لازم را در اين زمينه بينديشند.