فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت:هرکس در راه انقلاب قدم‌ بردارد پاسدار انقلاب است.

به گزارش ندای گیلان از فومن،سرهنگ پاسدار محسن جعفری در نشست خبری و تجلیل از اصحاب رسانه فومن با بیان اینکه رسانه ها باید به دنبال حقایق و بیان درد های مردم باشند، گفت: باید از بی انصافی و روزمرگی در رسانه دوری کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تاکید براینکه خبرنگاران برای حل مشکلات تلاش های زیادی میکنند، افزود: خبرنگاران یکی از ارکان مهم جامعه و دموکراسی هستند.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات باید جناح ها را بخاطر منافع عمومی و انقلابی کنار گذاشت، اظهار داشت: تولید محتوای تاثیر گذار باید در دستور کار رسانه های مردمی باشد.

محسنی با یادآوری اینکه از خادمان حقیقی مردم باید در رسانه ها حمایت شده و افراد منحرف نیز مورد مواخذه قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: نگرش و دیدگاه های مختلف سیاسی نباید منجر به ایجاد اختلاف در رسیدن به منافع مشترک شود.

محسن جعفری جایگاه رسانه ای فومن را بسیار تاثیرگذار با کیفیت برشمرد و افزود: رسانه های دشمن با زدن عینک بد بینی هیچ خدمت و دستاوردی را نمایش نمیدهند و به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه هستند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تاکید بر اینکه اهمیت فضای مجازی در عصر حاضر بر هیچکس پوشیده نیست ، گفت: رسانه های داخلی باید با زدن حرف دل مردم نگذارند که رسانه های خارجی خود را دایه مهربان‌ تر از مادر نشان دهند.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید دارای چارچوب و خط و مشی مشخصی باشند،  تصریح کرد:  هیچگاه نباید اصول و قواعد قانونی و اخلاقی را زیر پا گذاشت

جعفری با تاکید براینکه رسانه ها یکی از اقشار همیشه پای کار و بی باک و جهادی در زمان‌ اوج‌ شیوع و نا شناخته بودن ویروس کرونا بودند، افزود: تلاش و خدمت جامعه رسانه ای منطقه ستودنی است.

وی با تاکید براینکه بنده پس از انتصاب خود را یک فومنی می دانم، اضافه‌ کرد: نیروی بسیجی و پاسدار حقیقی کسی است که در هر قشر و لباسی که باشد برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی قدم بردارد.