نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و وحدت کلمه راهکار تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش نداي گيلان: آیت الله زین العابدین قربانی با تبریک هفته دفاع مقدس به همه مردم انقلابی و ولایتمدار اظهار داشت: جنگ‌هایی که در دنیا صورت می‌گیرد برای توسعه قلمرو حاکمان و به‌دست آوردن منابع اقتصادی است و در حقیقت این جنگ‌ها، جنگ در راه شیطان است اما جنگی که اسلام آن را قبول دارد جنگ در راه خدا است و آن هم به قصد دفاع است.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای تحقق اهداف اسلامی جنگیدند افزود: عربستان و کشورهای خلیج به دستور آمریکا در یمن و سایر مناطق می‌جنگند.

آیت الله قربانی با اشاره به تاریخ شروع جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: عراق 5 استان ما را زیر بمباران خود قرار داد و ما آن روز ارتش منسجمی نداشتیم و سربازان و اربابان غربی فرصت را مناسب دیدند.

وی افزود: از نظر ظاهری محاسبات آنان درست بود ولی رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و تبعیت مردم و نیروهای رزمنده از ولایت  و وحدت کلمه توانست ملت ایران را پیروز کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: دشمن هیچ‌گاه از ما صرف‌نظر نمی‌کند و اگر گاهی لبخند می‌زند برای رسیدن به اهداف شوم خود است ما باید در سایه‌ رهنمودهای قرآن آمادگی کامل برای دفاع از هر گونه تلاش دشمن علیه ایران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهادت امام حسین (ع) ما را بر آن داشت و ما نیز در این راه شرکت کردیم و امروز نیز با آمادگی کامل در سایه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و وحدت کلمه و شور و شعور انقلاب و حفظ دیپلماسی با نرمش قهرمانانه‌ای که مقام معظم رهبری ترتیب دادند به اهداف خود می‌رسیم.