سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: ما نیمی از تماشاگران ملوان را در اختیار نداریم/ دوست داریم در ورزشگاه مملو از جمعیت بازی کنیم.

به گزارش ندای گیلان،نادر دست‌نشان پس از تساوی یک بر یک مقابل بادران در نسشت خبری بعد از بازی اظهار داشت: نتوانستیم از امتیاز خانگی استفاده کنیم ۲ امتیاز را از دست دادیم و اسیر حرفه‌‌ای‌گری و زرنگ‌بازی بازیکنان تیم بادران شدیم. به بازیکنان گفته بودم که مراقب باشند. بادران یک خطا گرفت و به گل رسید. در نیمه دوم آنها به توپهای بلند روی آوردند و از این طریق چند موقعیت بوجود آوردند که با هوشیاری دفاع و دروازبانمان به گل تبدیل نشد.

وی در مورد از دست رفتن پنالتی در دقیقه ۹۶ گفت: بازیکنان بزرگ دنیا هم پنالتی از دست می‌دهند و زدن پنالتی دقیقه ۹۶ استرس زیادی دارد. تیم ما در این بازی خوب ظاهر شد و حریف هم تلاش می‌کرد با بازی مستقیم به گل برسد. کریم اسلامی بازیکن بادران از دقیقه یک تمارض می‌کرد اما بازیکنان اجازه این کار را به او ندادند و در نهایت اخراج شد.

سرمربی ملوان با اشاره به غیرقابل استفاده شدن ۵۰ درصد از سکوهای ورزشگاه تختی انزلی گفت: ۵۰ درصد سکوهای ورزشگاه قابل استفاده نیستند و این معنایش این است که ما نیمی از تماشاگران ملوان را در اختیار نداریم. من مربی صبوری هستم مقابل اکسین ۹۰ دقیقه تحمل کردم و به ما هم فحاشی شد. من به عشق هواداران ملوان به انزلی آمده‌ام اما اکنون نیمی از آنها را به خاطر سکوهای ورزشگاه در اختیار نداریم. مسئولان باید مشکل این سکوها را در ورزشگاه تختی انزلی حل کنند. چرا قدرت ملوان را کم کردند ملوان با هوادارانش و ورزشگاه پر از هوادارش معروف است. چرا درکل ایران فقط ورزشگاه انزلی استاندارد نیست! چرا اجازه نمی دهند مردم از چند ردیف سکو استفاده کنند یا حتی در کنار فنس سر پا بایستند. دوست داریم در ورزشگاه مملو از جمعیت بازی کنیم.

دست‌نشان با اشاره به اشتباهات کمک داور دوم مسابقه گفت: کمک داور دوم بازی که پشت‌سرش هیچ تماشاگری را نداشت اشتباهات زیادی مرتکب شد. اکبر صغیری بازیکن بادران در اواخر مسابقه با دست به سینه داور چهارم کوبید و با گودرز حبیبی مسئول برگزاری مسابقه هم درگیری پیدا کرد.

وی تصریح کرد: من به عشق هواداران به بندر انزلی آمده‌ام و با حمایت آنها می‌خواهیم به لیگ برتر برسیم ای کاش مشکل سکوها حل می‌شود حرف‌هایی که می‌زنم توجیهی نیست واقعیت این است ملوان تیم بزرگی است و تماشاگران این تیم را بزرگ کرده‌اند.