نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با سردار اشتری به اجرای موفقیت آمیز و تاثیرگذار طرح ناظر یک اشاره کرد و گفت: امروز نیازمند تشکیل اتاق اندیشه ورز متشکل از روحانیون و انقلابیون نیروی انتظامی برای حذف پدیده شوم هنجار شکنی‌ها هستیم.

به گزارش ندای گیلان،آیت الله رسول فلاحتی صبح امروز( دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان در سالن شهدای ناجا رشت با بیان اینکه نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی در مسیر راهبردی نظام تلاش می‌کند، اظهار کرد: حراست ژئوپلیتیک از کشور بخش سخت افزاری و از وظایف نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان حفاظت و حراست از مرزهای عقیدتی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را از دیگر وظایف نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی با تقدیم شهدا و حفاظت از مرزهای آبی و غیرزمینی موفقیت و دستاوردهای فراوانی به دست آورده است.

وی با بیان اینکه هنوز عده‌ای انگشت شمار به جای حفاظت و پشتیبانی، حراست سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، برای نیروهای مسلح کم می‌گذارند، ادامه داد: قدرت نیروهای مسلح سبب هراس دشمنان نظام جمهوری اسلامی شده است و تمام‌ نیروهای مسلح از میان مردم برخواسته‌اند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز گذشته، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب گفتگو با آمریکا و اروپا بصورت قاطع تحریم و نهی کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به اجرای موفقیت آمیز و تاثیرگذار طرح ناظر یک اشاره کرد و گفت: امروز نیازمند تشکیل اتاق اندیشه ورز متشکل از روحانیون و انقلابیون نیروی انتظامی برای حذف پدیده شوم هنجار شکنی‌ها هستیم./مهر