فرماندار رودبا از نگاه ویژه دولت به برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: برنامه ششم توسعه جامع نگر و البته مسئله محور دیده شده

به گزارش ندای گیلان از رودبار،جلسه میز سرمایه گذاری با هدف جذب سرمایه گذار و شناسایی عرصه های قابل واگذاری به سرمایه گذاران در این شهرستان به ریاست اسماعیل میرغضنفری برگزار شد.

فرماندار رودبار در این جلسه  با بیان اینکه جهت اشتغالزایی و اجرای طرحهای مهم اقتصادی در سطح شهرستان نیاز به جذب سرمایه گذار و کارآفرینی داریم  خاطرنشان کرد: در این خصوص سرمایه باید با تلاش تمامی دستگاههای اجرایی امنیت لازم فراهم شود تا سرمایه گذاران در حین عملیات اجرایی با مسائل و مشکلات احتمالی روبرو نشوند و بتوانند زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه در وضعیت فعلی باید به جذب سرمایه گذاری خصوصی روی آورد بیان داشت: عامل بی بدیل در ایجاد اشتغال و توسعه همه جانبه و امکانات و تسهیلات به افراد سرمایه گذار  واگذار شود که بتواند با آورده خود هر چه سریعتر نسبت به ایجاد کارگاه و یا کارخانه اقدام کنند.

میرغضنفری با  تاکید بر لزوم ایجاد تعامل وهمدلی بین نهادهای متولی بخش اشتغال تصریح کرد : با  همدلی و وفاق جمعی و پیگیری ظرفیت های اشتغال در اولویت بندی استعدادهای منطقه در بخش اشتغال می توان موجبات تقویت ورشد اشتغال پایدار را فراهم کرد.

فرماندار رودبار در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه از نگاه ویژه دولت به برنامه ششم توسعه خبر داد و اظهار نمود: برنامه ششم توسعه جامع نگر و البته مسئله محور دیده شده که با شروع فاز عملیاتی برجام و لغو تحریمها و وصول مطالبات تحول اساسی را شاهد خواهیم بود .