رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت با اشاره به اینکه شهرداری رشت در حد توان به حمایت از تیم های ورزشی خواهد پرداخت گفت: نگاه شورای پنجم رشت حمایت از تیم های ورزشی می باشد.

به گزارش ندای گیلان،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت در خصوص در خواست روسای سه هیئت ورزشی از شورای شهر رشت برای حمایت های مالی با اذعان به اینکه قهرمانان و مدال آوران رشته های مختلف ورزشی موجب نشاط و سرافرازی شهر و استان هستند گفت: امیدوارم به زودی دیداری با هیئت های ورزشی شهر رشت داشته باشیم .
محمد حسن عاقل منش افزود: در برنامه ریزیهای آینده یقینا نگاه حمایتی شورا به هیئت های ورزشی استمرار خواهد یافت و در بحث ورزش بیشترین رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به بحث ورزش همگانی است .
وی با تاکید به نقش تربیت بدنی در ترویج و حمایت از ورزش بیان کرد: در بحث ورزش دو مقوله پایه ای و قهرمانی مطرح است و ورزش قهرمانی الگویی برای علاقمندان می باشد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت با اشاره به اینکه شهرداری رشت در حد توان به حمایت از تیم های ورزشی خواهد پرداخت گفت: نگاه شورای پنجم رشت حمایت از تیم های ورزشی می باشد و نهادی همچون تربیت بدنی در حمایت از ورزش در راس امور می باشد.