عضو شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با مدیر منطقه پنج شهرداری رشت گفت: نگاه شهرداری در زمینه طرح تفصیلی جدید به مسکن سازان منتقل شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمدحسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت از شهرداری منطقه پنج دیدار و با علی مقصودی مدیر منطقه پنج، معاونان و مدیران شهرداری این منطقه به گفت وگو پرداخت.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت از مدیر منطقه پنج خواست تا با توجه به ابلاغ طرح تفصیلی جدید در منطقه پنج و نگاه بلندمرتبه سازی در جهت توسعه شهر رشت، به این موضوع در آن محدوده به طور جدی توجه شود و پیشنهاد کرد: در برگزاری جلسات و نشستهایی با سرمایه گذاران مرتبط با ساخت و ساز و مسکن، نگاه شهرداری در ابلاغ طرح تفصیلی جدید منطقه پنج را به آنها انتقال دهند.
عاقل منش همچنین در این نشست خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نامگذاری مسکن مهر پیش از این در شورای اسلامی شهر رشت به “شهرک مهر رشت” انجام و مصوب شده، لازم است اطلاع رسانی با نصب تابلوهای آگاهی دهنده شهری در دستور کار مجریان منطقه پنج شهرداری رشت قرار گیرد.
مدیر منطقه پنج شهرداری رشت هم در این دیدار حضور عضو شورای اسلامی را در جمع کارکنان این منطقه مایه دلگرمی دانست و خواستار تداوم جلسات در آینده شد.