بهرام شاه محمدلو (شخصیت محبوب آقای حکایتی) با قدردانی از نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: باید از این نهاد فرهنگی که از زمان ظهور خود تاثیر بسیار مثبت و سازنده ای در حوزه کتاب و کتابخوانی برجای گذاشته تشکر و از اقدامات آن حمایت کرد.

به گزارش ندای گیلان، بهرام شاه محمدلو (شخصیت محبوب آقای حکایتی) در مراسم اختتامیه جشنواره قصه گویی منطقه ای در دهکده ساحلی بندر انزلی با قدردانی از نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: باید از این نهاد فرهنگی که از زمان ظهور خود تاثیر بسیار مثبت و سازنده ای در حوزه کتاب و کتابخوانی برجای گذاشته تشکر و از اقدامات آن حمایت کرد.
آقای حکایتی در این مراسم که با حضور مسئولین استانی، چهره های فرهنگی استان، فعالین حوزه ادبیات کودکان، کتابداران، دانش آموزان، دوستداران کتاب و کتابخوانی و اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: بنده در سال 52 فارغ ‌التحصیل شدم و همیشه به آموزش و تدریس نیز علاقه‌مند بوده‌ام و معتقدم که امروز نحوه قصه‌‌گویی را باید کوتا‌ه‌، مناسب‌تر و با کیفیت‌تر کنیم بنابراین کیفیت و محتوای قصه بسیار اهمیت دارد.
بهرام شاه ‌محمدلو با اشاره به اینکه هرچه کیفیت محتوای قصه و داستان‌ها بیشتر باشد خردسالان نیز بیشتر تأثیر می‌گیرند ابراز داشت: نشاط و شادمانی‌های حقیقی با توجه به مشکلات پیش‌آمده در کشور بسیار کاهش یافته است.
این نویسنده، بازیگر و فعال ادبیات کودکان افزود: امروز درست پیاده کردن قواعد و اصول زندگی باعث بهتر شدن وضع فعلی می‌شود و یکی از نکات منفی ما در این کشور پایین بودن درصد کتاب‌خوانی است که باید بتوان با استفاده از راهکار‌های مختلف ارتباط ادبیات و قصه و دیگر شاخصه‌ها را برای بچه‌ها در سنین پایین بازگو کرد.
شخصیت محبوب آقای حکایتی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم ساعات مختلف قصه‌گویی در کتابخانه‌ها، کارگاه‌ها، مدارس و حتی کارخانه‌ها تعیین کنیم و برای قصه‌گویی به روز باشیم و این برنامه‌ها دارای اثرات عظیم و تأثیرگذار در فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی کشور است.

وی با قدردانی از نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: باید از این نهاد فرهنگی که از زمان ظهور خود تاثیر بسیار مثبت و سازنده ای در حوزه کتاب و کتابخوانی برجای گذاشته تشکر و از اقدامات آن حمایت کرد