من توی مجلس گردن گردن کلفت ها را قطع می کنم!به نظر شما به من می آد که به زن باج بدم؟

«یک جمله ای من تازگی ها شنیدم، از یک خانمی هم شنیدم، که اینجا هم حضور ندارد. روز هیجدهم بود به من گفت که تا بیست و پنجم بهت مهلت می دم اگر منو بخشدار کردی کردی نکردی آبرویت را خواهم برد. این رو می گم ها اینجا قورباغه می خواهد هفت تیرکش شود! نگاه کن من توی مجلس گردن گردن کلفت ها را قطع می کنم. حالا تو با وجودی که زن هستی بیایی توی خونه من و های و هوی راه بیندازی و به من بگی که بهت وقت می دم منو بخشدار کنی! به نظر شما به من می آد که به زن باج بدم؟ خنده سوت و کف حضار».

به گزارش انصاف نیوز، این عین جملاتی است که «یونس اسدی»، نماینده ی مردم مشکین شهر در یکی از برنامه های پسا انتخاباتی خود می گوید اما فارغ از اینکه داستانی که این نماینده می گوید درست باشد یا خیر، یکی از مخاطبان انصاف نیوز در باره ی این سخنان (که فیلم آن هم موجود است)، چند نکته ی قابل ذکر را مطرح کرده است:

۱٫ در بخشی از این کلیپ نماینده عنوان می کند که خانمی که از  وی درخواست سمت کرده او را تهدید کرده که آبرویش را خواهد برد. اینجا این پرسش مطرح می شود که این خانم با استناد به چه مواردی در صدد بردن آبروی این نماینده بوده است؟!

۲٫ ” قورباغه می خواهد هفت تیرکش شود”. از دیگر جملات این نماینده بر اساس این کلیپ است. این نماینده بدون عنوان این جمله که “در مثل جای هیچ مناقشه نیست” خانم ها و رفتار آنها را به طور کلی به عنوان اقدامی عجیب و غریب و هفت تیر کشی قورباغه ها تشبیه می کند که دون شان یک نماینده است.

۳٫ “من توی مجلس گردن گردن کلفت ها را قطع می کنم” جمله دیگری است که این نماینده آن را در این کلیپ بر زبان می آورد. به نظر می رسد خطاب گردن کلفت به نمایندگان ملت از سوی این نماینده توهینی آشکار به منتخبین مردم و مقایسه ی آنها با باج بگیرهاست.

۴٫ این که می گوید «با وجودی که زن هستی»، حکایت از تبعیضی آشکار در نگاه این نماینده ی مجلس دارد و زن و مرد بودن گوینده برای او تفاوت دارد در حالی که رای زن و مرد برای نماینده شدن او به یک میزان ارزش داشته است! آیا آقای نماینده قبل از انتخابات هم به نیمی از جامعه ی رای دهندگان «با وجودی که زن بودند» همین طور خطابشان می کرد؟