نمایشگاه منتخبی از آثار اولین جشنواره عکس «نماز و نیایش»، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در نگارخانه مارلیک مجمتع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت گشایش یافت.

به گزارش نداي گيلان،  محمد حسن پور با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برپا شد.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، نمایشگاه عکس “نماز و نیایش” شامل ٦٠ قطعه عکس با ابعاد ٦٠ در ٤٠ به صورت رنگی و سیاه و سفید است که همزمان با آغازین روزهای ماه مبارک رمضان دایر شده و از منتخبان این جشنواره در پایان ماه مبارک رمضان در مراسم اختتامیه سی روز با قرآن تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی ترویج فریضه نماز به عنوان یکی از مؤثرترین راه‌های کاهش آسیب های اجتماعی و حفظ سلامت روحی و معنوی جامعه، تشویق و ترغیب اقشار مختلف، اعتلای جایگاه والای نماز و بکارگیری ابزارهای هنری در حیطه موضوعات و ارزش های دینی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

این نمایشگاه از تاریخ ٧ تا ١٣ خرداد ماه ٩٦ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت دایر است.