مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشتبرپایی نمایشگاه عکس انقلاب در خانه میرزا کوچک جنگلی را از برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر این سازمان اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه از دوازدهم تا ۲۲ بهمن در معرض دید عموم قرار دارد.
به گزارش ندای گیلان،مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در تشریح برنامه های سازمان متبوع خود در دهه فجر سال جاری اظهار داشت: اجرای مسابقات ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان در محلات رشت برای این ایام برگزاری شده است که از دوازدهم بهمن ماه در رشته هایی از جمله گل کوچک، بسکتبال، تنیس ، آمادگی جسمانی و .. آغاز می شود.
حمید محمدی به مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت اشاره کرد و گفت: برنامه های این جشنواره با همکاری گروه های موسیقی، قرآنی ، نمایشی و غیره با محوریت اداره ارشاد شهرستان رشت برگزار می شود و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت نیز هر ساله سهمی در آن دارد.
وی برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در خانه میرزا کوچک جنگلی را از دیگر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه از دوازدهم تا ۲۲ بهمن در معرض دید عموم قرار دارد.