در آستانه بازگشایی مدارس ، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حضور استاندار ، فرماندار و جمعی از مسوولان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت گشایش یافت.

به گزارش نداي گيلان: رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان یکشنبه شب در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با اشاره به در پیش بودن ایام بازگشایی مدارس اظهار کرد : در آستانه بازگشایی مدارس دو نمایشگاه در شهرهای رشت و لاهیجان گشایش یافته است.
علی منتظری افزود : این نمایشگاه ها در مجموع در قالب 424 غرفه شامل 224 غرفه در رشت و 200 غرفه در لاهیجان اقلام مورد نیازشهروندان و بیشتر لوازم مورد نیاز مدارس را در معرض دید و خرید عموم قرار می دهند.
وی انواع کیف و کفش، نوشت افزار، پوشاک ، مواد غذایی و پروتئینی را از جمله کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ها عنوان و تصریح کرد : کالاهای این نمایشگاهها با تخفیف بین 10 تا 15 درصدی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی اضافه کرد : همچنین 558 واحد صنفی به صورت فروش های فوق العاده در سراسر استان دایر شده است.
نمایشگاه عرضه مستقیم کالای رشت، از بیست و یکم لغایت سی و ام شهریورماه جاری از ساعت 10 صبح تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان پذیرای شهروندان است.