ندای گیلان:شب گذشته برخورد یک دستگاه سواری با عقب خودروی کامیون منجر به کشته شدن دو نفر و مصدومیت سه نفر شد.

مهیار رستگار امروز با اشاره به وقوع یک فقره حادثه مرگبار در جاده‌های گیلان اظهار کرد: شب گذشته برخورد یک دستگاه سواری با عقب خودروی کامیون منجر به کشته شدن دو نفر و مصدومیت سه نفر شد.

وی دلیل وقوع این حادثه را نقص فنی در سیستم روشنایی کامیون عنوان کرد و گفت: به دلیل نقص در سیستم روشنایی عقب خودروی کامیون و رعایت نکردن فاصله طولی راننده پشت سر آن متوجه توقف کامیون نشد و با آن برخورد کرد.

فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر توجه رانندگان به روشنایی خودروها، تصریح کرد: چراغ عقب خودرو بسیار مهم است و راننده پشت سر از تصمیم راننده جلویی آگاه می‌شود و از تصادف پیشگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه بارها اهمیت سالم بودن سیستم روشنایی خودروها بیان شده است، خاطرنشان کرد: توجه رانندگان به نقص سیستم روشنایی در خودروها بسیار امری ضروری است.

رستگار در ادامه به شرایط امروز جاده‌های استان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به بارش باران رانندگان در زمان تردد رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

وی رعایت فاصله طولی را نیز مورد تاکید رانندگان در شرایط بارانی قرار داد و متذکر شد: رانندگان در شرایط بارانی به ترمز وسیله نقلیه خود اطمینان نکنند و رعایت فاصله طولی و کنترل سرعت را داشته باشند./فارس